Czy podgrzewane manetki mają sens?

2025-07-30
Czy podgrzewane manetki mają sens?

Czy warto kupić podgrzewane manetki? Każdy, kto choć raz poczuł lodowaty wiatr smagający palce podczas wiosennego lub jesiennego powrotu do domu, zna to pytanie aż za dobrze. Zatrzymujesz się na czerwonym świetle i czujesz, jak dłoń przymarza do manetki. Wówczas myśl o kolejnym kilometrze sprawia, że zaczynasz zazdrościć kierowcom samochodów klimatyzacji... i wtedy zastanawiasz się: czy te całe podgrzewane manetki jednak mają sens?

W tym tekście, prosto z doświadczenia rozkładam temat na czynniki pierwsze — sprawdź, czy warto kupić i zamontować podgrzewane manetki i czy naprawdę są tym, czego potrzebujesz na kolejne kilometry. I dowiedz się, na co uważać, by nie wpaść w pułapkę nieprzemyślanego zakupu. Zapraszam do lektury!



Czy warto kupić grzane manetki w sklepie motocyklowym Defender?

Korzyści z montażu grzanych manetek

Z pewnością zastanawiasz się, jakie mogą być korzysci wynikające z montażu grzanych manetek w Twoim motocyklu. Jest ich kilka:

  • Komfort jazdy podczas niezaplanowanych powrotów w niskiej temperaturze, gdy wcześniej było ciepło. Dotyczy to zwłaszcza rękawic.

  • Wydłużenie sezonu motocyklowego — jesień zawsze była moją ulubioną porą do jazdy, a grzane manetki idealnie walczyły z zimnem.

  • Możliwość planowania tras bez obaw o duże zmiany temperatury.

  • Większe bezpieczeństwo jazdy — skostniałe dłonie to gorsza kontrola nad motocyklem.

  • Są tańsze od podgrzewanych rękawic i nie wymagają ładowania! Jednak może istnieć powód, dla którego rękawice będą lepsze od grzanych manetek.

Jak działają grzane manetki motocyklowe?

Przed wyborem grzanych manetek warto wiedzieć, jak działają. Dotyczy to zarówno samej obsługi urządzenia, jak i obciążenia układu elektrycznego. Brak tej wiedzy może skończyć się kompletnym wyładowaniem motocykla lub zwarciem.

Tryby grzania i regulacja temperatury

Znakomita większość grzanych manetek motocyklowych zaprojektowana została w oparciu to ten sam schemat działania — jest przycisk włączający i regulujący temperaturę. Zazwyczaj jest on umieszczony na panelu sterującym, który należy umieścić w zasięgu lewej ręki. Alternatywą jest przycisk lub suwak zintegrowany z lewą manetką.

Regulacja temperatury odbywa się poprzez naciśnięcie przycisku na panelu lub na manetce. W ten sam sposób działa to w fabrycznych podgrzewanych manetkach motocyklowych — miałem takie w moim Triumphie Street Triple 765 RS.

Myślę, że każdy sobie poradzi z ich obsługą.

Ile amperów zużywają grzane manetki?

Podgrzewane manetki do motocykla zazwyczaj pobierają 30-50 W energii, co się przekłada na jakieś 3-4 A. Raczej można spodziewać się tej wyższej wartości w przypadku większości modeli manetek, zwłaszcza tych droższych. Na pudełku lub w instrukcji montażu i obsługi znajdziesz informację, jaki dokładnie jest pobór prądu w watach (moc) lub natężeniu (ampery). Jest to szczególnie ważne gdy masz motocykl o niewielkiej pojemności i masz podpiętych wiele urządzeń elektrycznych do układu zasilania.

Istnieją modele podgrzewanych manetek, które mają niższy pobór prądu. Czyni je to idealnymi dla małych jednośladów. Przykładem są Oxford Hotgrips Essential "Commuter", które biorą mniej niż 3,2 A.

Podgrzewane manetki Oxford trzymane w podgrzewanej rękawicy REV'IT Liberty H2O

Jak podłączyć grzane manetki? - instrukcja i ważna wiedza

Instalacja elektryczna 12 V i ładowanie akumulatora – co musisz wiedzieć

W przypadku motocykli z mniejszym silnikiem pobór prądu każdego urządzenia ma znaczenie. Sama ładowarka motocyklowa potrafi pobrać nawet 54 W. Dlatego, zanim rozważysz montaż grzanych manetek, sprawdź ilość energii generowaną przez Twój motocykl. Dane te znajdziesz na karcie specyfikacji motocykla w Internecie lub w instrukcji obsługi.

Jeśli znajdziesz tylko natężenie, bez trudu samodzielnie obliczysz szczytową moc. Wystarczy, że skorzystasz z poniższego wzoru:

W = V * A

Wyjaśnienie wzoru:

  • V — Volt, czyli napięcie elektryczne. Do wzoru weź wartość 14,4 V, ponieważ to jest napięcie elektryczne generowane przez dobrze działający alternator w szczytowej wydajności.

  • A — Amper, czyli natężenie prądu. Jest to wartość, którą znajdziesz w Internecie lub instrukcji obsługi. Im mniejszy silnik motocykla, tym mniejsze natężenie.

  • W — Wat, czyli moc. Jest to wartość, która nas interesuje.

Znalazłem informację, że alternator Yamahy MT-07 generuje natężenie 29,3 A. Mając tę informację, możemy obliczyć szczytową moc motocykla:

14,4 V * 29,3 A = 421,92 W

W erze świateł LED i skomplikowanej elektroniki pokładowej bezpiecznie jest założyć, że cały układ elektryczny motocykla zużywa 250-300 W. W przypadku Yamahy MT-07 daje Ci to więcej niż wystarczająco, aby zamontować podgrzewane manetki motocyklowe i do tego jakąś ładowarkę motocyklową.

Średnica kierownicy a dopasowanie manetek

Przeciętna kierownica w motocyklu ma średnicę ok. 22 mm (7/8"). Dotyczy to zarówno clip-onów, jak i kierownic rurowych. Oczywiście znajdziesz wyjątki od tej reguły, np. cruisery Harleya-Davidsona. Jeśli nie masz pewności, czy dopasujesz podgrzewane manetki do swojego motocykla, weź suwmiarkę i dokonaj pomiaru w miejscu nieprzykrytym przez oprzyrządowanie kierownicy. Może to być np. zaraz za lusterkiem lub między manetką a przełącznikami.

Czy montaż podgrzewanych manetek jest trudny?

Montaż podgrzewanych manetek to wbrew pozorom czynność, z którą poradzi sobie każdy. Wystarczy chwila wolnego czasu, nieco zorganizowania i kubek ulubionego napoju. Do zamontowania podgrzewanych manetek nie będziemy potrzebowali żadnych specyficznych narzędzi ponad te, które znajdziemy w podstawowych zestawach narzędziowych. Nie oszukujmy się — każdy z nas ma w domu lub mieszkaniu szufladę o różnych, równie wdzięcznych nazwach, w której to znajdziemy wszelkie potrzebne narzędzia. A jeżeli wyjątkowo nie posiadasz takowych, a Twój sąsiad akurat udaje, że łowi ryby na Mazurach — stacje obsługi rowerów umieszczone przy większych parkingach pomogą Ci w dostatecznym stopniu. Wszak motocykl to też rower, tylko z godnością. :)

Montaż grzanych manetek - Instrukcja krok po kroku

Poprosiłem mojego mechanika, Marcina, o instrukcję montażu podgrzewanych manetek motocyklowych. Uznałem się za nienajlepszą osobę do przedstawiania pracy w warsztacie motocyklowym, a wolałem, aby znalazła się tutaj wartościowa dla Ciebie treść.

Poniższa instrukcja krok po kroku jest w pełni napisana przed mechanika. Dzięki niej bez kłopotów zamontujesz podgrzewane manetki.

Demontaż starych manetek

W idealnym świecie zdjęcie starych manetek motocyklowych jest proste, ale nie oszukujmy się - tak łatwo nie jest nigdy.

  1. W zależności od motocykla będziemy musieli odkręcić lub zdemontować ciężarki kierownicy. To ostatni element na kierownicy, który "wystaje" z samej manetki.

  2. Ciężarek zazwyczaj jest wsunięty w rurę kierownicy i dokręcony rozporową śrubą, którą wykręca się kluczem krzyżakowym lub imbusem. Równie często występującym rozwiązaniem jest ciężarek, który należy wykręcić jako całość.

  3. Kiedy zdjęliśmy ciężarki, pozostaje nam już tylko zsunąć gumowe manetki. Niestety, rzadko się to udaje w tym momencie - manetki najprawdopodobniej są przyklejone fabrycznym klejem, a sama guma zdążyła się przykleić do kierownicy.

  4. Ale i na to jest sposób. Wsuń długi, cienki śrubokręt pomiędzy kierownicę i manetkę i zacznij nim kręcić! Czarna magia zwana fizyką na poziomie 5 klasy podstawówki sprawi, że śrubokręt powoli zacznie torować sobie drogę przez klej wokół kierownicy, skutecznie odklejając ją od powierzchni.

  5. Po tym zabiegu mechanicznej akupunktury manetka powinna się zsunąć lub zrolować.

  6. Jeżeli śrubokręt nie pomoże — Twoje manetki miały ciaśniej w życiu niż nasze PKD w 2024 roku. W tej sytuacji, zamiast reformować motocykl, użyj kompresora (zakładając opcjonalnie, że masz do niego dostęp).

  7. Wsuń lancę kompresora pod manetkę i zobacz, jak jednym ruchem powietrze dosłownie wystrzeliwuje manetkę z drugą prędkością kosmiczną.

  8. Jeżeli nie oberwałeś w oko, prawdopodobnie widzisz już, że manetka odsłoniła gołą kierownicę.

  9. Jeżeli i to nie pomogło: nie oszukujmy się — i tak wyrzucisz stare manetki — po prostu je rozetnij. Nie tnij zbyt mocno i uważaj, by nie porysować tego, co pod spodem, ani nie przeciąć sobie skóry.

Uwaga:
Ta sama procedura dotyczy obu stron kierownicy, ALE z prawej strony, zamiast gołej kierownicy, manetka osadzona jest na plastikowej tulei rolgazu, a ta, ze swojej natury, jest delikatna — nie uszkodź jej przy zdejmowaniu gumowej manetki z niej!


Oczyszczenie i odtluszczenie kierownicy motocyklowej

Po zdjęciu obu manetek bardzo ważne jest dokładne oczyszczenie pozostałości kleju i gumy starych manetek z kierownicy. Tutaj będziesz potrzebował trochę cierpliwości i mechanicznego pietyzmu.

  1. Przygotuj drewniany patyczek, którym zdejmiesz większe zanieczyszczenia. Może to być np. fragment ulubionego krzewu sąsiada - w końcu jest na wakacjach i nie zauważy zguby. Mniejsze zanieczyszczenia z powodzeniem usuniesz benzyną ekstrakcyjną lub alkoholem izopropylowym.

  2. Benzyna ekstrakcyjna i alkohol IPA to doskonałe odtłuszczacze, dzięki czemu manetki będą przyklejone trwale i pewnie. Kupisz je w każdym podstawowym sklepie narzędziowym, na stacjach benzynowych albo marketach budowlanych. Ponadto używaj do tego rękawiczek ochronnych.

  3. Uważaj, by nadmiernie nie namoczyć pobliskich elementów, zwłaszcza plastikowych. Po dłuższej ekspozycji na takie rozpuszczalniki mogą się odbarwić, a skóra bardzo szybko wysycha.


Przygotowanie manetek do montażu

Przed montażem musisz zapoznać się ze wszystkimi elementami, które wchodzą w skład pudełka z podgrzewanymi manetkami. W ten sposób unikniesz czasochłonnych pomyłek.

  1. Otwórz pudełko i rozłóż wszystkie elementy szeroko przed sobą.

  2. Przyjrzyj się im dokładnie, poznaj je, przedstaw, zaproś na kawę — chodzi o to, byś był świadomy, gdzie każdy element musi trafić, aby nie powtarzać całości montażu od początku. Zdarza się to nawet najlepszym.

  3. Dlatego też ważne jest, bay wiedzieć z góry, co i gdzie powinno się znaleźć.

  4. Przymierz wszelkie elementy, pomyśl, gdzie je zamontować oraz przede wszystkim — przeprowadź wszystkie przewody zgodnie z instrukcją producenta, w taki sposób, by podczas skręcania kierownicą żaden z nich nadmiernie się nie napinał. To bardzo ważne!


Montaż przewodów do grzanych manetek

W większości przypadków przewody podłączysz bezpośrednio do akumulatora i jest to w pełni wystarczające rozwiązanie. Alternatywą jest podłączenie podgrzewanych manetek do specjalnego gniazda w instalacji lub "wpięcie" się w nią. To jednak zostawmy na inny dzień — wymaga to trochę więcej zachodu, a pamiętajmy, że sąsiad wraca już niedługo.

  1. Dokładną instrukcję podłączenia przewodów znajdziesz w instrukcji dołączonej do manetek, aczkolwiek w dużym skrócie:

    • Przewód czerwony (oznaczony jako +) podłączamy do dodatniego bieguna akumulatora.

    • Przewód czarny (oznaczony jako -) podłączamy do ujemnego bieguna akumulatora.

    • W ostateczności czarny przewód możemy przykręcić pod jedną ze śrub silnika lub ramy — i jest to w pełni poprawne.

  2. Pamiętaj, by ostatecznie podłączyć przewody do akumulatora na samym końcu.

  3. Na razie wstępnie ułóż wszelkie przewody od grzanych manetek. Sprawdź, czy nie będą nadmiernie napięte, czy sięgną do biegunów, oraz zabezpiecz wszystkie dołączonymi opaskami zaciskowymi tak, aby nie fruwały nam luźno w motocyklu.

  4. Po wszystkim możesz upewnić się, że na czerwonym przewodzie, nieopodal akumulatora znajduje się bezpiecznik — to jedna z krytycznie istotnych części układu, która ochroni instalację i Ciebie przed niepożądanym zwarciem.


Montaż grzanych manetek - przymiarka

Dopiero w tym momencie przygotowujemy się do montażu podgrzewanych manetek motocyklowych, ale ich jeszcze nie naklejamy - na to przyjdzie czas później

  1. Upewnij się kilkukrotnie, że średnice manetek pasują do kierownicy i rolgazu.

  2. Prawa manetka zawsze będzie miała większy otwór, ze względu na tuleję rolgazu.

  3. Jeżeli chcesz upewnić się w 100% co do sposobu montażu, załóż manetki z użyciem jakiegoś smaru lub kremu.

  4. Dzięki temu łatwo zdejmiesz je z powrotem — aczkolwiek pamiętaj, by ponownie dokładnie odtłuścić powierzchnię.


Co sprawdzić przed naklejeniem grzanych manetek?

Gdy jesteśmy zaraz przed najklejaniem manetek, to warto jeszcze sprawdzić, czy obecne umiejscowienie kabli nie sprawi nam problemów podczas jazdy.

  • Czy przewody wychodzące z manetek są odpowiednio ułożone i nie przeszkadzają w prowadzeniu pojazdu.

  • Skręć kierownicą kilka razy w lewo i prawo.

  • Usiądź na motocyklu, sprawdź, czy możesz swobodnie zdejmować ręce z kierownicy, a same przewody nie przycinają się i nie przycierają o elementy strukturalne motocykla.

  • Bardzo ważne jest też sprawdzenie, czy możesz w pełni swobodnie i bezpiecznie otworzyć i zamknąć rolgaz, a przewód do prawej manetki nie blokuje jej w żadnej pozycji.


Przyklejanie grzanych manetek

Klej dołączany przez producentów to cyjanoakryl (popularnie: "kropelka") — wiąże natychmiastowo i często nieodwracalnie. Uważaj na odsłoniętą skórę!

  1. Jeżeli posiadasz nietypowy motocykl lub akcesoryjną kierownicę, zmierz i porównaj długości starych manetek z nowymi i zaznacz miejsce, do którego musisz nasunąć manetkę.

  2. Rozprowadź równomiernie klej na kierownicy i w środku manetki. Możesz do tego użyć drewnianej szpatułki.

  3. Nie nadużywaj ilości kleju. W większości przypadków wystarczy kropla wielkości ziarenka kukurydzy na jedną stronę.

  4. Po nałożeniu kleju, pewnym ruchem nasuń manetkę całkowicie na kierownicę do miejsca docelowego.

  5. Zostaw 5 minut swobodnego czasu na posprzątanie — w tym czasie klej złączy grzane manetki z kierownicą

  6. Ostatnim krokiem będzie zamontowanie z powrotem ciężarków kierownicy.

  7. Jeżeli ciężarki naciskają na manetki, koniecznie sprawdź, czy rolgaz swobodnie się obraca. Jeżeli ciężarek dociska rollgaz, uniemożliwiając mu swobodne obracanie się, możesz:

    • Poluzować śrubę ciężarka, lekko go wysunąć i dokręcić ponownie.

    • Jeśli ciężarek ma z góry określoną pozycję — zastosuj podkładkę (o średnicy zbliżonej do kierownicy).

    • W ostateczności — przytnij manetkę, ale tylko jeśli producent wyraźnie oznaczył linię cięcia!


Et voilà!
Podłącz wszystkie złącza, przeczytaj jeszcze raz instrukcję, oddaj zrozpaczonemu sąsiadowi narzędzia i już teraz możesz cieszyć się nieodmarzającymi dłońmi w trakcie jesiennych i wiosennych przejażdżek.

Zawartość opakowania grzanych manetek Oxford Hotgrips - manetki, panele sterujące oraz klej cyjanoakrylowy

Jak dobrać odpowiedni model manetek?

Aby dobrać odpowiedni model podgrzewanych manetek motocyklowych, należy się dobrze przygotować:

  • Sprawdź dostępne modele. Niekwestionowanym liderem jest marka Oxford ze swoją olbrzymią ofertą.

  • Sprawdź, czy Twój motocykl generuje wystarczającą ilość energii, aby się nie rozładował podczas jazdy z włączonymi manetkami.

  • Zmierz grubość swojej kierownicy. Pomiaru dokonuj na odsłoniętym kawałku rury.

  • Sprawdź długość manetek, które już masz w motocyklu. Wybierz takie, które można przyciąć lub model o identycznej długości.

  • Zdecyduj, czy wolisz przycisk regulacji temperatury na manetce, czy na panelu.

Te kroki pozwolą na bezproblemowe dopasowanie podgrzewanych manetek zgodnie z Twoimi wymaganiami oraz wymaganiami technicznymi jednośladu.

Jakie podgrzewane manetki motocyklowe wybrać?

Grzane Manetki Oxford – różnice w liniach Essential, Premium i EVO

Oxford to najlepiej znana marka podgrzewanych manetek na naszym rynku. Ma trzy linie produktowe, aby każdy motocyklista mógł dopasować podgrzewane manetki do swoich potrzeb. Różnice między liniami są następujące:

  • Oxford Essential — najtańsza linia, która jest jednocześnie najbardziej energooszczędna. Manetki „Commuter” z tej linii pobierają nawet mniej niż 3.2 A.
    W tej linii znajdziesz modele idealne dla skuterów o pojemności 50-250 cc, małych motocykli, quadów/ATV, cruiserów.

  • Oxford Premium — średnia półka, która jest bardzo popularna. Charakteryzuje się świetnym stosunkiem ceny do jakości. Na wodoodpornym panelu sterującym jest więcej stopni grzania niż w Essential, choć pobór prądu jest większy.
    Znajdują się tutaj manetki Sport, Touring, Retro, Adventure i Cruiser — powierzchnia chwytu manetki w każdym modelu jest inna, przystosowana do stylu jazdy praktykowanego na odpowiadającym rodzaju jednośladu.

  • Oxford EVO — Znacznie bardziej zaawansowane od poprzedników. Rozgrzewają się szybciej i utrzymują zadaną temperaturę dzięki czujnikowi w manetkach, które monitorują temperaturę zewnętrzną. Ponadto wyłączą się same jeśli zapomnisz ich wyłączyć osobiście.
    Znajdziesz tu manetki Sport, Touring, Adventure i Quad/ATV.

Manetki Daytona, Lampa, PUIG, Kuryakyn — świetne alternatywy

Warto rozważyć wybór grzanych manetek innych producentów — oni też mają ciekawe technologie do zaoferowania. Poniżej kilka przykładów:

  • Daytona — modele w naszej ofercie nie są tanie, ale wynika to większej wygody użytkowania. W lewej manetce jest zbudowany przycisk włączający oraz regulujący grzanie. Rozgrzewają się niemal natychmiast, a droższy model się wyłączy sam jeśli pozostanie włączony po zejściu z motocykla.

  • Kuryakyn — podgrzewane manetki ociekające chromem. Dostępny u nas model grzanych manetek jest przewidziany do większości cruiserów z systemem ride-by-wire. Szczególnie dotyczy to motocykli Harley-Davidson. Wynika to z nietypowej grubości kierownicy 25,4 mm (1").

  • Lampa — tanie i świetnie działające. W cenie do 200 zł można mieć wysokiej jakości podgrzewane manetki do motocykla z kontrolerem temperatury, który jest zintegrowany z manetką.

Oczywiście modeli jest więcej, więc zachęcam się, abyś przejrzał dostępne u nas podgrzewane manetki motocyklowe. W ten sposób dokładnie poznasz rynek, co umożliwi Ci dokonanie właściwego wyboru.

Podgrzewane manetki czy podgrzewane rękawice - co lepsze?

Alternatywy dla podgrzewanych manetek

Podgrzewane rękawice motocyklowe – zalety i wady

Jest to główna alternatywa do rozważenia. Podgrzewane rękawice motocyklowe odkryłem jakiś czas temu i wiele w nich jeździłem. Dzięki temu mogę w nich wiele i jasno mogę powiedzieć, że mają swoje zalety w określonych sytuacjach.

Zalety:

  • Nie pobierają energii z akumulatora motocykla (zazwyczaj)
  • Nie musisz się martwić o membranę przeciwdeszczową - są w nią wyposażone
  • W jednych rękawicach możesz korzystać z wielu motocykli

Wady:

  • Należy ładować w nich baterie
  • Są droższe niż grzane manetki
  • Nie zawsze da się je ze sobą zabrać

Nakładki grzewcze na manetki – czy to się opłaca?

Podgrzewane nakładki są świetną opcją jeśli nie chcesz usuwać swoich fabrycznych manetek. Zasada działania jest taka sama, jak w przypadku grzanych manetek — też mają kontroler, a ciepło jest przekazywane przez wkład w owijkach. W dodatku są regulowane.

Niestety dopasowanie może być przez to gorsze i za każdym razem należy je ściągać i zakładać. Coś za coś, jak to mówią, choć ceny potrafią być atrakcyjne.

Czy warto kupić podgrzewane manetki? Opinie motocyklistów

Czy grzane manetki mają sens? Zdecydowanie! Opinie motocyklistów w Internecie mówią same za siebie. Pozwolę sobie kilka zacytować (po wcześniejszej poprawce ortografii i literówek, aby łatwiej się czytało):

Niejednokrotnie uratowały mi łapy od zimna i każdemu będę polecał ten wynalazek - opinia użytkownika Dittos na pewnym forum motocyklowym.

Co tu dużo pisać — manetki spisywały się idealnie w trakcie Motomikołajów — jazda w granicach 1 stopnia Celsjusza nie jest straszna z nimi — pisze Anonim w serwisie z opiniami produktów motocyklowych.

Założyłem do motocykla przed sezonem. Oglądając parę filmików na YT, postanowiłem zaufać osobom na tych filmach wypowiadających się na ich temat. Nie zawiodłem się. Nie zdawałem sobie sprawy, że można mieć ciepłe ręce, jeżdżąc moto przy temperaturze bliskiej zeru, mimo że rękawice nie są stricte zimowe — dzieli się swoim zachwytem użytkownik tomjag w serwisie z opiniami.

>Do tego wszystkiego jestem ja. Mam w zwyczaju jeździć późnymi godzinami. Do tego wyjeżdżam motocyklem już wczesną wiosną i kończę sezon późną jesienią. Moja wyprawa na Zlot Gwiaździsty rozpoczęła się przy temperaturze 1℃, a w ciągu dnia wzrosła do ok. 15℃. Za każdym razem grzane manetki mnie ratowały.

Jeśli mnie zapytasz, czy warto zamontować podgrzewane manetki motocyklowe, to moja odpowiedź brzmi — tak! Pamiętaj tylko, aby wcześniej rozważyć alternatywy. Niech ten blog poprze moją odpowiedź na pytanie, które zostało zadane na początku. Jednak gdybym miał coś dodać, aby było jeszcze cieplej w dłonie, to dokupiłbym handbary motocyklowe. Im bardziej wieje, tym większy chłód się odczuwa, więc osłona dłoni przed wiatrem znacznie pomaga.

Mam nadzieję, że ten blog pomógł Ci dokonać odpowiedniej decyzji. Ostatecznie to nie ja mam odpowiedzieć na pytanie, czy warto kupić podgrzewane manetki motocyklowe. Pamiętaj, że odpowiedni research jest podstawą - czytaj opinie motocy więc sprawdź grzane manetki w naszym sklepie.

Polecane

Podgrzewane manetki Oxford Essential Commuter Promocja

Podgrzewane manetki Oxford Essential Commuter

273,00 zł brutto/1szt.Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 274,00 zł/1szt.-1% Cena regularna: 303,00 zł brutto/1szt.-10%
Podgrzewane manetki Oxford  Premium ATV Okazja

Podgrzewane manetki Oxford Premium ATV

377,00 zł brutto/1szt.Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 366,00 zł/1szt.+3% Cena regularna: 419,00 zł brutto/1szt.-10%
Podgrzewane manetki 22mm R&G - 5 stopniowa regulacja grzania [czarny kolor] Promocja

Podgrzewane manetki 22mm R&G - 5 stopniowa regulacja grzania [czarny kolor]

245,00 zł brutto/1szt.Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 250,00 zł/1szt.-2% Cena regularna: 269,00 zł brutto/1szt.-9%
Podgrzewane manetki Oxford EVO Adventure (długość: 122-132 mm) Promocja

Podgrzewane manetki Oxford EVO Adventure (długość: 122-132 mm)

536,00 zł brutto/1szt.Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 537,00 zł/1szt.-1% Cena regularna: 595,00 zł brutto/1szt.-10%
Podgrzewane manetki Daytona 4 poziomy grzania, średnica 22.2 mm, zintegrowany przełącznik Promocja

Podgrzewane manetki Daytona 4 poziomy grzania, średnica 22.2 mm, zintegrowany przełącznik

615,00 zł brutto/1kompletNajniższa cena z 30 dni przed obniżką: 636,00 zł/1komplet-3% Cena regularna: 669,00 zł brutto/1komplet-8%
Podgrzewane manetki Lampa [12V] Promocja

Podgrzewane manetki Lampa [12V]

189,00 zł brutto/1szt.Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 208,00 zł/1szt.-9% Cena regularna: 199,00 zł brutto/1szt.-5%
Manetki podgrzewane Oxford HotGrips Wrap czarne Okazja

Manetki podgrzewane Oxford HotGrips Wrap czarne

269,00 zł brutto/1paraNajniższa cena z 30 dni przed obniżką: 269,00 zł/1para0% Cena regularna: 299,00 zł brutto/1para-10%Cena nadchodząca od 2025-10-13: 299,00 zł
pixel